Pink School Student

Bonjour!
Annyeong !


Annyeong Rainbow(s) . Welcome to my Wonderland . I'm MADIHAH IZYANA , the owner of this Blog . Be nice here and leave your footprints at my Tagboard . Thank you ! .
Semoga Allah pelihara iman kita


Dropfootprint
Leave Your Footprints Here !



HeartBeat
Keluarga yang tersayang








ForeverFriend
In Shaa Allah until Jannah













Music Here
Sing - A - Song With Me



Credits
Big Claps


Template by ! Aniys99 aniys99
Owner blog ! : YOUR NAMEYOUR NAME

-------------------------------- Copyright© by Aniys 2012-2013 --------------------------------
Setia Menunggu
Sudah berhari-hari..
Ku tunggu kedatanganmu..

Bahkan, setiap masa,
Aku menghitung detik..
Untuk bertemumu..

Tapi,
Dalam penantian itu..
Aku tertanya-tanya..
Apakah aku bisa menyambut kehadiranmu kali ini??

Kerana,
Dalam waktu sesingkat ini..
Aku tidak mampu meneka suratan hidupku nanti..
Apakah aku masih ada di sini??
Atau sebaliknya, aku telah kembali..

Aku tidak tahu..
Dan tidak sesekali tahu..

Namun,
Jauh di sudut hati ku berharap..
Agar sisa-sisa peluang itu masih terbentang di hadapanku..
Untuk menerima kedatanganmu..

Walau ku tahu,
Hari esok tidak pernah menjanjikan harapan buatku..
Tapi, apa yang termampu..
Menunggu dan terus menunggu..
Detik & ketika itu hadir menyapaku..

Dan aku di sini..
Tetap setia menunggu..
Dan akan terus setia menunggu..
Sepanjang hayatku...